2010-05-28
 18:13:21

Allt tjat om Eurovision..

Sluta klaga! so what ifall vi inte är med i Eurovision i år, fan det är inte en stor grej. Inte för att jag höll på Anna, tyckte att det fanns bättre som kunde gå vidare från sverige men ändå. Tyckte Anna skötte sig bra och hon har en fin röst, men det gick inte hem i andra länder. Men seriöst vad alla ska klaga, och säger att Anna har gjort historia men det kan inte gå alla gånger. Alltid Sverige och klaga på någon om nått går fel, och alltid en person som får skit när det är alla som orsakat skiten. Är nästan som att sverige går under på en sådan sak. Men iaf det bidrag som varit min favorit så fort jag hörde den var Turkiet, och dom gjorde också något annorlunda för att var Turkiet så hoppas på dom i finalen att dom vinner. Ett annat land som jag också tyckte om var Rumänien.  

/nattis.s


Madde!

jag håller med dig helt där natta,blir så trött på alla som går runt och tjatar och skyller bort att sverige inte kom vidare,so what liksom hela världen går inte under på grund av det,det gör den istället 2012!;)xD<3



PUBLICERAT: 2010-05-28, 21:09:57 | URL: http://arkenfjall.blogg.se/
Natalie

Ha vafan orka bry sig, men det är ju klart att dom också ska upprepa hundra femtio gånger på andra låtar att det är en svensk som skrivit låten. Vem bryr sig den tävlar fortfarande för Sverige! Sverige är bra underlig ibland! :O



PUBLICERAT: 2010-05-28, 23:10:56 | URL: http://nattiss.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: