2010-08-30
 16:54:29

Varit hemma idag.

Var hemma från skolan idag, har så jäkla ont i revbenen. Tror inte det gjorde bättre av att jag bowla igår, men kunde inte spela klart heller. Så Towe, Gina och Elin fick spela när det var min tur. Men det var iaf kul att träffa elin igen :) Så idag har jag varit hemma och vilat, och jag hoppas det blir bättre men ska till skolan imorn.

Just nu - sitter och lyssnar på Darins nya låtar xD

Pusspå'er<3

2010-08-27
 08:09:17

Skolan snart..

God morgon alla! Är rätt pigg nu, och jag tror pencillinet börjar verka har inte så ont i halsen längre faktiskt men hostar gör jag forfarande. Men idag är det fredag! och det betyder att vara hemma och vila för mig, ska verkligen inte festa nu när jag går på pencillin.. Men får se vad man hittar på ikväll :) Nu ska jag snart dra iväg till skolan, så ska fixa det sista pusspå'er<3

2010-08-26
 19:07:41

Just nu...

är jag duktig som sitter och pluggar svenska med hög musik!



Pusspå'er<3

2010-08-26
 10:43:54

Försöker att fixa mig..

Ska snart till skolan, har tema och vi ska börja med projektarbete. Var hemma från engelskan för mådde inge bra, sen gick jag hem igår från skolan för att jag inte mådde bra. Men så är det att vara sjuk, och pencillinet plus hostmedicinen gör mig tröttare också. Men nu ska jag försöka fixa mig till skolan och hoppas jag blir kvar hela lektionen det är trotsallt en två timmars lektion.. Pusspå'er<3
2010-08-24
 19:11:37

Så bäst! HAHA

Rödluvan lyssnade inte på sin mamma, Pinocchio var en lögnare, Robin Hood var en tjuv, Tarzan gick utan kläder å lekte med sin "apa" och Snövit levde ihop med 7 män, den slampan, Pippi jagades av soc och Emil söp sig full i unga år. Det här växte jag upp med, så klaga inte på hur jag blivit!

2010-08-24
 11:29:28

Hemma idag..


Go'morron! Blev att vara hemma idag från skolan, skulle ändå inte har några lektioner idag så tänkte att jag samlar mina krafter till imorn då lektionerna börjar. Däremot ska jag tydligen till läkaren idag, mamma skulle ringa efter mer hostmedicin men dom tyckte att jag skulle kolla upp mig också medtanke på att jag varit sjuk i snart en månad. Får väl se hur det går då, men vill inte ta det där jävla halsprovet! :(

 

2010-08-23
 19:26:54

I let go, but there's just no one that gets me like you..

Yellowcard-Only one, är en låt som jag lyssnade mycket på förut. Älskar att höra gamla låtar man har lyssnat på, det väcker så otroligt många minnen.

2010-08-22
 13:41:12

Glamourama maraton!



Ligger i sängen och kollar på Glamourama som går på tv, rätt underhållande faktiskt. Helgen har gått ut på att vila upp mig till skolan och dessutom att bli frisk, så igår spenderades dagen med min syster vi kollade på film sex and the city 2 och sen börja vi kolla på Remember me men hann inte se klart. På kvällen blev det Sagan om de två tornen som gick på tv. Dessutom levde jag på hostmedicin igår, för hostade som bara den. Men ska hoppa in i duschen nu, pusspå'er<3

2010-08-20
 23:27:55

Blir galen!

Hej alla! Blev ingen upptadering igår, mådde så jävla dåligt! Är helt genom förskyld och ah det kan inte bli bättre, men onsdagen blev så jävla lyckad så det inte är sant. Blev förfest hos Eve och sen Nybron, hände en jävlans massa. Men nu ska jag inte skriva mer och bilder kommer någon dag orkar verkligen inte ladda upp nu, och då kommer alla bilder. Ska snart sova, är så jävla hängig så det inte är sant. Däremot har jag och syster kollat resor till Paris, och jag hoppas vi åker!  Pusspå'er<3

2010-08-18
 13:45:46

Utgång ikväll!

Stukad fot, ont i halsen och hostar som bara den, men det hindrar mig inte ikväll! Blir sista utgången för sommaren på en onsdag skulle jag väl tro sen är det skolan som väntar. Ska fixa mig lite smått nu sen ska jag cykla iväg till Madde och kolla om jag kan låna någon klänning utav henne ikväll, men det blir inga high heels för mig ikväll iaf. Sen när jag vart hos madde ska jag hem och fixa mig, sen ska vi alla till Mia! Kommer bli greaat! :D pusspå'er!<3

2010-08-15
 14:26:39

Stukad fot!

Hej alla!

Den här veckan har bara runnit iväg, varit hos läkaren, varit hemma och blivit bättre, sen i torsdags började å-festen. Då gick jag bara ner och träffade gina, jessie och några till. På fredag var jag med Linn och några till, vi drack lite och åkte karuseller. Igår blev det utgång, först å-bryggan och se Carolina Wallin Perez, sen rothoffsparken, efter Time, tivolit och tillslut blev det Harry's. Har haft det riktigt kul dom här dagarna. Lite bilder kommer senare. Ska dra nu pusspå'er<3
2010-08-04
 22:04:23

Varför blir man sjuk?!

Det är inget man vill bli, och något man hatar. Måste sitta inne och ta det lugnt, missa allt roliga! Jag som ville ut och festa idag, men nej. Kan knappt prata längre, för det kändes som att jag hosta sönder hela halsen inatt. Hoppas verkligen att jag är bättre till fredag då vi ska fira jessie! Aja nu ska jag dricka massa honungsvatten som jag levt på dom här dagarna och sätta på en film :) pusspå'er, hoppas ni mår bra! <3


Får bli en bild från Gotland :)

2010-08-02
 17:05:44

Förlåt för en dålig upptadering..

Hej alla!
Haft jättemycket dom här dagarna/veckorna, så har inte haft den tiden att blogga. Har varit med vänner, festat, umgåtts med familj och släkt, och ja en massa. Nu är man sjuk. Min syster från london har varit här och min bror och hans tjej från göteborg med sina lilla bebis. Har haft det jättekul. Men dom senaste dagarna har jag varit sjuk och är det fortfarande, hostar som jag vet inte vad, ont i halsen och feber men vad gör man? Sånt är livet. Men ska iaf försöka med bättre upptadering nu, lovar!