2010-07-21
 13:55:33

Utgång ikväll?!

Beslutsångest ska man festa ikväll elr inte? Blev rätt mkt förra veckan men det hindrar inte mig! Ska tänka vidare.. btw, saknar Gotland somfan! Pusspå'er<3

2010-07-18
 18:12:31

Tillbaka i Eskilstuna igen.

Hej alla!

Nu är jag tillbaka i Eskilstuna igen, kom hem igår dock. Men orkade inte sitta vid datan elr något var helt slut efter en vecka på Gotland med sol, bad och alkohol. Trodde aldrig att jag skulle säga det men saknar Gotland somfan! Det var som att vara utomlands eftersom när man kom hem så regna det och var kallt och idag blåser det som bara den kan knappt sitta ute för jag fryser haha! Sjukt. Menmen ska snart cykla till Madde och träffa henne och Gina :) saknat dom! Pusspå'er<3

2010-07-11
 20:57:33

På gotland just nu!

Håller på att fixa oss inför kvällen, vi ska väl promenera lite runt idag. Igår var det rätt jobbigt på dagen, hade hur mkt packning som helst, det var varmt och vi gick vilse. Men när vi äntligen hittade lämna vi packningen, gick lite på stan och sedan gick vi hem och fixa oss till kvällen. Vi käkade ute vid hamnen och sedan gick vi vid stranden. Idag har vi legat på stranden och solat bara.

På båten när vi lämna hamnen.  


Från båten.


När vi var på väg och äta middag!

2010-07-09
 13:31:58

Packapackapacka!

Dagens schema består av packning och en liten resa till västerås. Inatt åker jag och Mathilda och jag har verkligen inte resfeber! Men är stressad men har iaf hunnit umgås med bästavän en helnatt och madde förstårs. Igår var jag nere på stan och banken. Hämta ut paket, så nu har min mobil kommit. Sen har jag stressat ochstressat, mötte även upp Emma, Mia, Appel och Madde på stan vi satte oss på Royal Oak dör vi tog en cider och lugna ner nerverna. Nej kan inte berätta mer måste skynda mig nu ser, men hade trevligt igår och så sov jag hos madde med bästavän. Vi kollade på film och snacka lite skit ;) Menmen, nu måste jag packa. Skriver kanske inatt innan jag åker annars på Gotland, pusspå'er<3

2010-07-07
 15:28:10

Dagens låt!

Sitter ute i solen på altan, har mycket att göra men måste ju hinna njuta av solen!

2010-07-06
 23:44:19

Denhär dagen har många väntat på!

Min bror fick en liten pojke idag! Urgullig, längtar tills jag får träffa honom. Han var 51cm lång och vägde lite över 4000gram kom inte ihåg exakta siffrorna. Grattis till Malin och bror, som äntligen fått sitt barn till världen och att gick bra!


2010-07-06
 13:15:22

Tack till alla för en underbar lördag!

Hej alla!
Nu är det inte långt kvar om några dagar sitter jag och mathilda på båten påväg till Gotland. Tiden har verkligen gått fort! Men måste köpa det sista nu innan resan och packa förstårs sen är jag redo för att åka. I söndags och igår tog jag det bara lugnt, har varit sjukt trött dom här dagarna och inatt kunde jag inte sova. Var även och städa hos syster igår efter lördagen och hämta mina grejer. Hade riktigt kul i Lördags, fast var stressad där ett tag men senare mot kvällen lugna jag ner mig då vi hade ätit klart och började spela ett spel, sen på krogen så hade jag verkligen lugnat ner mig. Plus att kvällen gjordes utav Madde då hon inte längre fick köpa ut i baren för en som jobba där ansåg att hon var förfull och sen var hon nära på att bli utkastad! HAHA, love u Madde! <3 Tack till alla som fira mig på lördagen också! Men ska dra nu pusspå'er<3

 

2010-07-03
 11:14:50

18år idag!

Hej alla!

Idag är det inte vilken dag som helst utan min födelsedag! Dagen jag längtat på länge, och även Towe som också fyller idag. Grattis till henne! Idag blir det först att fira mig hemma och sen med mina kompisar, ska bjuda på mat och sen blir det utgång. Är mindre stressad idag än vad jag har varit på hela veckan, men idag är det lugnt min imorn kommer nog stressen tillbaka medtanke på att jag och mathilda åker snart.. Och jag har inte fixa något och då menar jag ingeting, om jag känner mig rätt kommer allt komma i sista sekunden!

Anyway nu ska jag fixa lite inför dagen! Pusspå'er<3