2010-09-14
 19:09:35

Flyttat bloggen!

http://nattasaekkinen.blogg.se/

2010-09-12
 13:56:10

En mysig helg...

Precis vad jag behövde! I fredags så gick jag bara på turismen för hade hög feber och ont i halsen även mådde jag illa. På kvällen umgicks jag bara med familjen, och igår var jag hos linn med tjejerna. Där åt vi spicy hot, pratade, kolla på film och hade ytterst mysigt. Nästan alla var sjuka också så det passade ju bra. Idag känner jag mig hur seg som helst, så ska plugga lite hade jag tänkt, sen titta på massa film och kanske sola. Hoppas er helg har varit bra pusspå'er<3

2010-09-09
 18:52:59

Goodbye to all my yesterdays..

 

Goodbye, so long, I'm moving on

I've had enough of cryin', bleedin', sweatin', dyin'
Hear me when I say, gonna live my life everyday
I'm gonna touch the sky, and I spread these wings and fly
I ain't here to play
I'm gonna live my life everyday

2010-09-07
 10:56:31

Till skolan idag..

Håller på att fixa mig till skolan nu, börjar inte fören halv ett så håller på att bestämma vad jag ska ha på mig. När jag kommer hem hade jag tänkt plugga lite, har en del i matten och engelskan (eftersom jag inte varit på någon lektion sen vi började) även prov i religion på fredag. Men ska fixa klart mig nu, hörs kanske senare pusspå'er<3

2010-09-02
 14:48:52

Finns inga ord...

på hur ont jag har just nu! Jävla förbannade revben.. Vill inte ha det såhär längre gör ont när jag skrattar, när jag sitter, när jag andas, när jag hostar och ja vad jag än gör så har jag ont. Nu får det vara nog tycker jag, så nu ska jag lägga mig och kolla på film antingen Inte utan min dotter elr SALT.

Passar på att ladda upp en video på Greyson Chance.