2009-12-30
 14:39:05

En dag kvar bara

Det är bara en dag kvar till Nyårsafton som vi alla har längtat efter, men frågan är vad
ska alla göra och vart ska alla? Än vet inte vi tjejer än, bara att vi ska till jessie först tror jag. Madde och dom åkte till Stockholm idag och ska vara där över nyår, hoppas ni får det kul. På söndag har vi iaf bestämt att vi ska ha en myskväll.

Jag sov iaf extra länge idag, tyckte att jag behövde det så jag gick upp halv 12. Fixade mig och sånt, sen sprang jag ner på stan med mamma en snabbis för skulle köpa väska och lite småsaker som hårnålar. Ikväll blir det att åka till torshälla till Kent, för han fyller imorn och då ska vi fira han idag. Men nu ska jag dra pusspå'er<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: