2009-12-06
 12:48:50

Inte pigg idag!

Hej, idag är jag inte den piggaste eller var det iaf klockan sex imorse.. Har inte skrivit på länge känns det som, men har ju inte den tiden men snart är det lov och då kommer jag ha massa tid i världen eller ah kommer ju inte sitta hemma precis. I helgen skulle jag ju åkt till Norrköping, men det blev inte så pågrund utav mycket i skolan som måste bli gjort. Så i fredags plugga jag lite och på kvällen umgicks jag med familjen, sen igår var jag nere på stan köpte jacka och sen plugga jag lite smått, på kvällen blev det New Moon med syster det var mysigt iaf att komma bort från mina högar med böcker och papper. Jag ville verkligen till Norrköping, till Elin har inte träffat henne på aslänge och känner att man måste göra det snart. Så på lovet måste det bli ett måste och jag hoppas att alla tjejer hänger med!

Aja vaknade sex imorse elr sov ganska oroligt inatt vaknade hela tiden kanske sov sammanlagt två timmar eller nått. Klockan sex var jag pigg och satte på en film men stängde av den vid sju igen sen försökte jag sova men det gick inte så låg bara i sängen och stirra men vid halv nio kanske jag somna om igen sen vakna jag vid tio, halv elva. Men ska fixa mig sen ska jag väl sätta mig bland mina böcken, imorn har jag matteprov undra hur det går! :O
pusspå'er<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: