2009-12-17
 20:55:52

Livet är bra underbart!

Var i skolan idag, hade avslutningen som man väntat efter! Vi var i aulan i typ 40minuter, sen gick vi till ett klassrum och pratade typ sen fick vi en "julklapssperesent" som våran lärare sa. Det ska börja en fransman iklassen så han presentera sig idag, måste nog börja träna upp min franska tills skolan börjar ;). Mary, jag och Fanny skulle tydligen känna pressen, eftersom vi går i franska. HAHA och Madde smällte typ när han började prata för hans accent(?). Men iaf efter gick jag ner på stan men madde, mary och massa andra, hade det trevligt gick och kolla kläder och sen skulle några köpa julklappar så.

Kom hem vid fyra typ och då har jag umgåts med mamma och min storesyster, suttit och pratat med dom. Nu försöker jag sitta och bestämma vad jag ska göra under lovet plus att kollar klänningar till nyår, svårt att hitta den perfekta. Nyåret kommer bli bäst känner jag ett bra avslut och början på året, med nya tag :)<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: