2009-12-09
 22:51:37

Vad händer i helgen?

Nu har jag pluggat finska, har ju prov imorn och det hade jag inte tänkt så mycket på men nu tror jag att allt sitter och det blir ett mvg? ;) nej men ska inte höga förväntingar, men jag hoppas att allt kommer fungera i min hjärna imorgon. Hela min klass börjar klockan halv två imorgon också, men inte jag för jag har finska klockan 10 det suger. Inatt kommer jag inte kunna sova heller för känner hur mycket energi jag har just nu och är pigg som bara den! Men som vanligt har jag sällskap på nätterna det är alltid någon som är vaken som man kan prata med :)

Idag blev det att vara hemma från skolan, för att jag hade dessa jävla kramper i magen så att jag kunde inte gå låg och grinade i sängen och käkade piller men dom pillerna hjälpte inte. Vet inte hur många olika tabletter jag har testat för mina kramper.. Men det gick över lite under dagen men det högg och sånt då och då, på kvällen kom min bror och hans flickvän så vi gick över till min syster som fyllde år idag.  Grattis till henne!<3

Nu ska jag kolla lite runt, sen ska jag lägga från mig datorn och slå på twilight. Haha kan ni tänka er, min mamma vill se twilight! hoppas hon tycker den är bra som hennes egen dotter tycker ;) Förra helgen var jag på bio på New Moon, och där var det mer action i, men man blev ju ganska sur!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: