2009-11-13
 03:18:33

Alla ligger och sover typ

Jag är fortfarande vaken, kan inte sova har lite problem med andningen sen har jag hög feber. Så jag har ägnat min tid åt att kolla på avsnitt 7 på two and a half men på säsong 7 som kom ut i måndags, det är som sagt en utav mina favorit serier. Sen nu har jag precis kollat på Mammas pojkar som jag missade tidigare idag, och jag måste ju säga att det är ett underhållande program brukar inte se såna program men jag är verkligen fast i det programmet.

Blir hemma från skolan imorgon/idag, måste för min läkare säger att jag måste vila annars tar det längre tid för mig att bli frisk och det vill jag inte. Men nu ska jag stänga av datorn, sätta på en film och försöka sova. Jag hoppas jag somnar snart.

btw, jag har inga pengar på mobilen och inge comviq kompis så ni som smsar, tro inte att jag dissar er ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: