2009-11-12
 00:22:34

Alla säger att jag pratar i telefon hela tiden?


Sitter och pratar i telefon med min kompis, och han är så dum mot mig. Jag sa något fel, eller jag ska erkänna jag kan inte så mycket om Sverige Kartan men vem kan det liksom, sen har jag dåligt lokalsinne också. Bara för jag är dålig på den, så sitter han och skrattar sen så säger han om jag verkligen valt rätt arbete som jag vill jobba med? Sen så säger han att jag inte kanske kommer lyckas bra som reseledare/guide bara för jag inte kan Sverige kartan.

Men jag ska säga en sak jag har faktiskt inte sagt att jag ska vara det i Sverige, för jag ska ut i världen och det är inte samma sak.

Så vänta bara jag ska visa mina skills, och det kommer chocka han totalt!
That's it!

GODNATT ALLA! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: