2009-11-16
 11:21:14

En lång och seg måndag

Känner på mig att dagen kommer vara lång och seg, nu är jag hemma har håltimme i två timmar. På Turismen gjorde vi inte så mkt mer än att våran lärare pratade om Gambia, vi har samarbete med en skola där och nu ska fyra från våran klass åka och sen fyra från media. Jag funderar på att ansöka om att åka, skulle ju vara rikigt kul och en upplevelse så får väl se om man kommer dit ;) Sen ska jag tillbaka till skolan och ha idrott, men får ändå inte vara med fortfarande feber.

Ni kanske förstår varför jag hatar måndagar, den är alltid lika seg för mig.
Turism, håltimme (tvåtimmar), idrott, håltimme(tvåtimmar), matte.

Nu ska jag ta det lungt och sen tillbaka till skolan 
pusspå'er<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: