2009-11-25
 21:01:39

Helt slut i huvudet, kan inte tänka mer!

Nu har jag pluggat länge eller blev klar för en halvtimme sen, elr inte klar med gav upp. Har massa just nu iskolan, så jag börjar känna att det snart är lov eftersom det brukar jämt vara så. Vi har typ inga lektioner, men vi har massa uppgifter att göra eller iaf jag. Men är klar med turismen nu är det bara två uppgifter kvar sen är det klart! Imorgon tänkte jag skriva ansökan om att åka till Gambia eftersom nu kommer jag inte klara det, kan inte tänka. Ovanligt.

Just nu sitter jag och kollar på Stockholm- Arlanda och lyssnar på musik, haha har börjat få in julstämningen för jag sitter nämligen med jullåtar som jag jämt brukar lyssna på! Men ska dra nu tänkte att jag skulle ringa ett litet samtal sen ska jag kolla om Desperate housewives har kommit ut på internet..

Pusspå'er<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: