2009-11-18
 22:54:51

Kollar på Harold and Kumar på 6:an

Blir en snabb upptadering innan jag kryper ner i sängen, men iaf kom hem efter nio från Gina. Är helt slut i armarna, vi målade förfullt. Jag vilken skräck jag har av stå på stolar egentligen märkte jag idag, plus att det inte gjorde bättre av att det var en pall på stolen. Trodde att jag skulle ramla hela tiden, så det var inte kul. Hennes rum blev iaf bra svarta väggar och sen en röd vägg, såg konstigt ut nu men blir bättre sen när hon får iordning allt kan jag lova. Jag måste städa mitt rum, men det gör jag i helgen för då får jag storstäda det behövs kan jag säga.

Var i skolan idag, men vi fick ledigt på naturkunskapen för att vi skulle ta den tiden av att umgås med Kelsey som måste åka tillbaka till USA. We all gonna miss you! Så alla var ledsna idag, men jag har fortfarande inte den tanken på att hon ska åka hem. Men det är inte ett hejdå föralltid, utan vi ses. <3

Men nu ska jag lägga undan datan och lägga mig ner i sängen och se om jag kanske somnar, tidigare än i vanliga fall kanske? ;) Godnatt och dröm sött, puss<3 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: