2009-11-14
 01:40:52

Nerbäddad i min säng nu

Nu ligger jag i sängen efter en myskväll med idol, film och massa gott. Min hund slockna direkt när han la sig i sängen, snacka om trött men det är inte jag. Fick också nyligen ett samtal från en kompis som är ute och festar, han var glad iaf men man hörde inte så mkt på grund utav volymen i bakgrunden ;) haha folk har smsat som bara den idag och jag kan inte svara, irriterande! Dem slutar ju inte heller, sen kanske efter en timme fattar dom att man kan ringa också den funktionen verkar ju inte existera i början. Men aja skitsamma dom fattar ju tillslut iaf, det är ju ett plus!

Nu ska jag vara social på msn och kolla på någon film så kanske jag somnar ;)<3
Godnatt och ha en fortsatt trevlig kväll/natt till ni som festar!<3
Kom ihåg ring mig istället för att skicka sms, ska få pengar på den imorn iaf!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: