2009-11-24
 19:51:33

Segaste dagen!

Vilken dag det varit idag, började med att jag försov mig sen har dagen gått så segt idag. När jag kom till skolan så kollade dom på film, hade redan sett den så höll på att somna. Filmen är bra men det var inte en direkt filmdag precis, klassrummet var helt mörkt och man ville bara gå hem till sin säng igen och sova. Men iaf, när jag vakna fick jag stressa in i duschen, fixa mig och sen iväg till skolan. Hade tema, engelska och franska, på franskan trodde jag att jag skulle dö kunde knappt tänka! Men vi fick iaf ta de lugnt på lektionen och våran lärare lät oss sluta efter halva lektionen. Så när jag kom hem försökte jag plugga lite, men det gick inte så bra är för trött men måste göra lite iaf snart!.

Nu ska jag kolla lite på tv och försöka sätta mig ner och plugga lite! pusspå'er<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: