2010-04-21
 14:01:41

Kära sommar, kom hit nu!

Vill ha sommar, sommarkväll och sommarlov, men vad ser jag när jag vaknar jo snö(?!) Nu får det vara nog, tycker att solen ska komma tillbaka och att sommaren ska vara här. Jaja, var hemma idag med, min feber är som en berg-och dalbana. Men ska försöka gå till skolan imorgon, skulle det idag men vaknade helt kallsvettig och frös verkligen. Men jag har varit duktig idag och pluggat iaf. Nu ska jag börja göra klart engelskan.

Det jag har att göra är:
Svenska uppgiften.
Engelska uppsatsen + några uppgifter.
Turism uppsatsen (snart klar) + tågluffen vi håller på med nu. 
Naturkunskap (är klar med en uppgift, nu är det fortplantningen kvar)
Franska uppgifter.


Så det är en del, ser jag nu så nu ska jag pugga sönder min hjärna pusspå'er<3
Förresten har ingen kompis på mobilen heller.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: