2010-04-08
 01:20:27

Miss u ♥

Nu sitter jag här, medan alla är ute på krogen och festar typ. Ibland suger det att man inte är 18, men inte så långt kvar längre. Under påsken har jag varit upptagen, har inte ens haft tid elr ork att sitta vid datan. Min syster från london var här och min bror från göteborg, så det var trevligt. Under fredagen umgicks jag med alla syskonen nästan och sen på lördagen blev det en dag på landet, söndagen tillbringa jag tiden i katrineholm med alla. Ja sen resten av veckan har jag varit med kompisar bara. Imorgon blir det och träffa Linn, det var så längesen så vi bestämde oss att vi skulle ses.

så jag lever men jag har inte bara haft den tiden att upptadera bloggen! :) pusspå'er<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: