2010-04-11
 16:51:32

Solen skiner över Eskilstuna!

Söndag nu och skolan börjar imorgon, usch! Men nästa långa lov är när sommarlovet börjar, så då hoppas man att tider går fort. Idag har jag bara tagit det lugnt med tanke på sista dagen på lovet, men ska ut med Gina sen när hon kommer in till stan.

Igår var jag nere på stan och köpte skor,
sen mot kvällen gick jag ut med Madde. Vi gick en jävlans promenad och pratade, vi gick däremot också vilse vi kom till något jävla industriställe(?) Fast det är vi i ett nötskal, för lite senare när vi prata om vart vi var och att vi inte kanske ens var i eskilstuna. Så kolla jag runt sen ser jag en skylt vi gått förbi där det står Vilsta snickeri! Så kan det nog bli när man bara pratar och inte tänker på vart man går och följer efter varandra. 

pusspå'er<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: