2010-02-21
 20:28:12

Blir seriöst galen!


Sitter och tänker på sommaren, norrland, älven, sol, bad, värme, sommarlukten, kvällarna, musiken, blöt mobil, m.m. Vill verkligen ha sommar nu, hatahata snön! Undrar hur denna sommar kommer att bli, jag hoppas på att den blir lika bra som förra om inte bättre kanske? Vill att tiden ska gå fort.

Tänker på när vi åkte upp till norrland då klockan var vid tolv elr ett och ginas pappa frågar oss ba: är ni säkra att ni ska gå till älven nu? då gina säger: Pappa tror du nekrofilen ska sitta på en sten och förföra oss med sin musik elr? och vi alla började asgarva! Sen när jag tappade min mobil i älven, som jag torkade alla delar vid elden. Dels funkade den efter också :).. Klantig man är. Sen har vi dem stora blåmärkena jag hade på bena som jag inte visste vart dom kom ifrån tills jag och gina var så smarta och tänkte och kom på det! HAHA Sen har vi när ph var här i eskilstuna, då vi var i skiftinge! Sången som vi gick och sjöng hela tiden efter "vet du vad din morsa sa...".

Jag tror fan att jag är lyckligast på sommaren, vintern är så dystert och mörkt. Vill bara att tiden ska gå fort, jag och mathilda ska ju iväg också :)


Anonym

hej :) vad heter neelix11@ playahead på riktigt? såg att du hade kontakt me honom :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: