2010-02-03
 19:24:50

Vill ha sommar nuuuuuuu..

Nu har jag kommit in i värmen, äntligen. Varit nere på stan med Bästis, mathilda och jessie. Fan vilket jävla väder det ska vara då, själv längtar man till sommaren och så blir det bara värre det gillas inte! Mathilda har redan funderat på kläder till resan i sommar HAHA, skrattade åt henne när hon ba men natta den här kan man ju ha där ju? Vi kan ju köpa sånt här ju :O Ja, det är mathilda upp i dagen. Själv längtar jag tills jag fyller 18år och idag är det prick 5månader kvar.. Men tiden går väl fort? Man får iaf hoppas.

Juste Bästis gjorde verkligen min dag när hon ramlade i skolan idag, så jävla klockrent! Började nästan gråta av skratt, men det första jag gjorde typ var att kolla om någon var i närheten och såg det men hon hade tur. Så var jag så snäll och hjälpte henne upp, och nästan hela vägen hem skratta jag. 

Skulle inte tacka nej till att åka utomland just nu!



/nattis.s 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: