2010-01-29
 17:07:41

Allt är bokat och klart..

Finally! jag och mathilda bokade äntligen lägenheten igår, vi ska betala senast 25/2 så vi får väl se om vi fixar det i veckan. Men nu är det säkert att vi åker iaf, fast man vill ju utomlands egentligen då men har aldrig varit där och det är ju typ Sveriges största turistställe på sommaren om jag inte ha fel. Hoppas bara att det blir grymt kul!

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska rinna iväg, för vid sex ska jag ner på stan och möta upp Mary och Madde. Vi ska ha en riktigt mysig fredag är det bestämt och ta det bara lugnt se lite film och sånt! Nej nu ska jag dra pusspå'er ^^

Hoppas alla får en underbar fredag och festa inte förmkt bara ;)

 

 (gammalbild)
/nattis.s



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: