2010-01-21
 21:05:15

Blir galen på det här!

Är så jävla sur just nu! För det första låt mig bara vara...! Kan nog hålla på och säga den meningen hundra tusen gånger.. Orkar inte ens vara hemma, men såklart måste man. Sen måste man plugga och jag vet inte vad, livet är bra hårt ibland. Var iaf hemma från skolan idag, eftersom jag blev tvungen kunde knappt komma upp ur sängen idag hade så jävla ont. Ryggen är helt svullen tydligen och mamma säger att jag måste till en ortoped men jag vägrar, får hoppas att det är bra imorn annars kommer hon ringa oavsett vad jag säger, så får be till gud ikväll då. Jag har försökt pluggat lite, men kan inte koncentrera mig men gjorde klart med engelska uppsats nu har jag historian som jag inte fattar ett skit på. Menmen ska dra nu pusspå'er<3






/Nattis.S



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: