2010-01-11
 23:19:25

Snart blir det sängen.

Sen jag såg videorna från Parga på restaurangen där vi spendera våran tid mest på kvällarna, det var oftast att några gick och kollade i staden medan vissa utav oss satt kvar på restaurangen. Kommer ihåg att jag och mina syskon byggde ton hela tiden av cola brukarna vi drack, sen brukade en av personalen alltid gå förbi och ta ett Ouzo glas och kasta mot tornet så att allt rasade. Jag var trotsallt 10-11 år så inte undra på att man tyckte det var kul, sen hände det så mycket där. Men iaf när jag hade sett dom videosarna, blev jag tvungen att leta fram bilderna därifrån och måste försöka skanna in dom på datan! Det är verkligen ett minne från livet, dels var det min första resa också men man kan verkligen sitta och tänka tillbaka och prata om den resan.

Förstår inte varför jag har fått en sådan längtan tillbaka till just Parga. Men iaf nu ska jag dra pusspå'er<3

Låtar som påminner mig om Parga.
 Har för mig att en utav dom musikvideosarna spelades in i Parga, men kommer inte ihåg.

Antique- Opa Opa


Antique- Dinata Dinata



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: