2010-01-20
 16:01:35

Halva veckan har redan gått.

Snart är det helg igen, veckan har gått otroligt fort. Nu har jag en del att göra i skolan, men det kommer bli bra när jag väl kommer igång. Jag har iaf gjort lite matte, på fredag byter jag grupp till tre terminers guppen och känner att jag gjorde rätt i att byta grupp. När det går så långt att jag nästan inte ens kan ett tal som 3/1, då är betyder det att jag är menad för andra gruppen.. Sen slipper jag känna mig stressad i matten.

Igår var jag hemma från skolan, hade kramper i magen och när dom gick över på kvällen sträckte jag ryggen så att koterna hamna fel så är nästan förlamad i ryggen. Hade inte så ont när jag vaknade imorse, men nu gör det otroligt ondare och det gör lite ont när jag andas. Jag klarade iaf skoldagen, hade ingen turism så fick sluta tidigare. ^^
pusspå'er<3


/Nattis.S



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: