2010-01-31
 19:04:26

Helgen är snart över.. igen

Vad helgerna ska gå fort asså, vill ha längre helger fan. Min helg blev iaf toppen bara att igår blev det en tidig kväll.

I fredags var jag med madde och mary, vi hyrde filmer och satt och myste hemma hos mig. Vi snackade och sånt, kvällens höjdpunkt blev när madde ramla ute på arslet HAHA! Hon skulle springa med min hund och så halkar hon och hamnar nästan i spakat.



Igår var jag med Mathilda och Jessie, vi åkte till årby sen skulle vi på fest i skiftinge som blev ah vad säger man det var iaf inte fullt ös. Istället för att vara kvar där tog vi bussen hem, jag träffade felipe så tog vi sällskap hem. När jag kom hem så satte jag mig datan sen vid två kanske somna jag.

Min mamma väckte mig idag vid elva och fråga om jag ville med ner på stan, så det var bara att hoppa in i duschen och sen gick vi ner. När jag kom hem satte jag mig och kollade på my super sweet sixteen. Efter det var jag så duktig och städade mitt rum, och nu sitter jag och väntar på att bästevän ska komma hit så ska vi kolla på film och ta det lugnt :)<3

Pusspå'er hoppas ni hade en bra helg! :)
/nattis.s

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: