2010-01-13
 22:31:00

Helt slut just nu, ska snart försöka sova!

Har precis loggat in på datan, men ska snart stänga av igen. Tänkte bara kolla lite på internet har ju inte varit inne på hela dagen typ, plus att jag ska göra klart det sista i Affärsturism. I skolan fick vi information om USA, och jag ska verkligen ansöka om att bli utbyte där men dock är det bara två som får åka. Man kan väl alltid hoppas elr? Efter skolan gick jag hem snabbt sen åkte jag till mathilda och var där hela kvällen kom hem vid nio. Hennes lillebror är bara för gullig älskar verkligen barn, men bara för stunden typ för sen började han grina.. På vägen hem var det inte så kul började med att jag klev på bussen och chauffören stank sprit! Fyfan vilken väg asså, han körde inte direkt det bästa heller.. Trodde att det var slutet för mig.

Men nu ska jag dra pusspå'er<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: