2010-01-06
 01:28:57

Kanske borde sova snart.


Everlast - Broken


You're the air that I breathe, your the sun when it breaks through the clouds
You're all that I need, but I know that you're having some doubts
I'm down on my knees, I pray you'll stick this out
I'm beggin' you please girl, I'm sorry I let you down

________________________________________________________________________________________

Nu sitter jag och kollar på tv, kollar på Alla älskar Raymond. Jag borde försöka sova snart, det är skola på torsdag och det än nu jag börjat vänt på dygnet och det är verkligen inte bra! Idag har jag varit hemma och tagit det lugnt, kollat på film och så hjälpte jag mamma att ta ner julsakerna. Men nu ska jag nog stänga av datan, måste gå upp skapligt imorn för idag sov jag till halv två kunde sovit längre om inte min mobil hade ringt.

Godnatt och sov gott alla<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: