2010-01-24
 19:31:24

Redan söndag, längre helg tack!

Nu sitter jag och pluggar, känner mig jätteduktig eftersom jag äntligen börjat med min uppsats. Det går jättebra, kanske betyder är jag gör fel? haha fattar inget om stormaktstiden. Haft fullt upp hela helgen igår hade vi gäster hela dagen och såklart kom min bror från Göteborg igår, var roligt att få träffa han och malin igen längesen vare. Fast har nu ondare i ryggen, för jag råkade hamna fel med ryggen igår så ja det blev värre kunde knappt böja mig klantig som man är.

Idag väcktes jag av mamma som frågade om jag skulle med till ikea med henne och nina och självklart hängde jag med så hoppade in i duschen och började fixa mig. Efter det skjutade nina mig till Mathilda, för vi skulle ringa och boka lägenhet men dom som tog hand om bokningen var inte där så måste fixa det imorn. Äntligen så ska vi fixa det, det var på tiden. Nej nu ska jag dunka musik och göra min uppsats..
pusspå'er<3

Vill dit nu! Grekland, Parga ett resmål som att ett måste igen.



/nattis.S



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: