2010-01-12
 15:19:39

Sitter och pluggar

Idag slutade jag klockan 10, elr tidigare eftersom jag och elin blev klara med våran planering fort. Men vi stannade kvar en stund, eftersom jag väntade på att Gina och dom skulle bli klara sen var vi sociala också. När jag kom hem satte jag mig vid tv:n, sen skulle jag till tandläkaren och man kan säga att jag har tandläkarskräck! Mamma blev till och med tvungen att hänga med eftersom annars hade jag inte gått in dit, när jag fick kameran i munnen började jag få tårar i ögonen och såklart slutade det med att dem rann ner på kinderna och dom slutade inte heller! Hatar verkligen tandläkaren, och som tur var hade jag inga hål elr något.

Men nog med det nu sitter jag och gör turism, det jag inte gjort klart från affärsturismen, men sen övergår det till franska. Nu ska jag fortsätta pusspå'er<3


Madde!

HAHAHA,jag är inte sälv om att ha det,YES!!!xD<3



PUBLICERAT: 2010-01-16, 00:20:31 | URL: http://arkenfjall.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: