2010-01-28
 18:33:35

Väntar på mathilda..

Sitter och väntar på att mathilda ska bli klar nu. Hon är så seg, fast skitsamma. Är på otroligt bättre humör än vad jag varit dom senaste dagarna, sköönt fast vädret gör mig galen faktiskt. Idag var jag inte iskolan, vaknade upp och kunde knappt röra mig så stannade hemma. Det släpptes lite senare, fast värken är kvar. Men passade på att färga håret idag också, blev rätt så mörkt men mina slingor som aldrig går bort håller håret ljust. Nu ska jag fortsätta vänta på mathilda och hoppas på att hon är klar snart så vi kan få bokningen gjord någongång, har varit förhinder för mig hela veckan så måste ju offra mig idag :P

Imorgon blire en hel kväll med Madde och Mary hemma hos mig, så mysigt vi ska ha det :) pusspå'er<3

/nattis.s



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: