2010-01-11
 19:11:53

Känner att saknaden börjar stiga, vill tillbaka!

Nu sitter jag och lyssnar på musik och kollar på bilder på när jag varit utomlands, första gången jag var utomlands var till Parga. Det var så fint där och vill tillbaka, jag var ungefär 10-11 år kanske. Vi åkte hela familjen plus mormor och roger(hennes man), sen kom min faster en vecka efter. Det var så mysigt och så kul, träffade massor med människor. Vi åt hela tiden på en strandrestaurang som hette Golfo, personalen där var så roliga och allt. Jag kommer fortfarande ihåg resan även fast det var några år sedan, vi åkte tillbaka året efter och personalen kom fortfarande ihåg oss. Pappa lärde till och med Ben en som jobbade där fula ord på finska.

Kollade lite videosar på internet och då fanns det en video det året vi var där, sen kollade jag då någon hade filmat 2007 och då arbetade en kvar där sonen till han som äger stället. 


1998, då vi var där (men det är inte vi som filmat)
Här ser man alla personaler som Ben, Pedro m.m.
 

2007, och då äre bara Pedro(tror det var han som hette så) som arbetar kvar.


I den här ser man chefen(pappan till Pedro).



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: