2010-06-16
 00:33:28

"Brevvänner"

Idag när jag logga in på Facebook, hade jag en vänförfrågan av någon Alice och det var inget namn som koppla mig till någon jag kände. Men sen hade jag även fått meddelande från henne också, där hon skrev att hon hittat gamla brev från mig och att vi var brevvänner när vi var små. Jag kom ihåg henne på en gång eftersom hon är den enda brevvännen jag haft i mitt liv och hon kom från Italien dock också. Jag började dra i låder i mitt gamla rum för att hitta några brev från henne som jag visste att jag hade kvar i en skolåda. Självklart låg lådan längst under också så fick slita ut några brev för att bara läsa igenom lite fort. Anyway nu ska jag kolla lite på tv elr film :)

/nattis.s



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: