2010-06-25
 15:42:47

Glad Midsommar!

Igår var jag hos min syster och Robin, färgade hennes hår sen blev jag kvar längre än vad jag skulle. Vi kollade på fotboll/film. Zappade lite mellan kanalerna. Anyway, idag blir det midsommarmiddag här hemma sen ikväll vet jag inte vad kvällen har att bjuda på. Men medan alla super och mår som dom förtjänar dagen efter, kommer jag vara nykter och mår prima dagen efter. Att det blir så är för att jag inte får dricka, för mitt penicillin och vågar inte chansa helt enkelt vill hellre vara säkert frisk till nästa helg då jag fyller.. Får se vad som händer och sker, helt enkelt. Ha en bra midsommar!


(Bild från förra året i Viala, som vi brukar vara nästan varje år.)

/nattis.s



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: