2010-06-21
 15:28:25

Shittans brittans!

Kom på att jag fyller om 12DAGAR! Blir 18år då, kan inte förstå vad tiden går fort. Herre min gud, och sen åker jag om 19dagar? elr kanske 18? Nej jag vet inte men det är snart ju. Blev bara stressad nu, igår bokade vi båtresan, så allt är klart nu elr nästan allt har packningen kvar. Känner jag mig rätt kommer jag packa i sista minuten och glömma det flesta sakerna, om jag inte kanske glömmer mig själv denna gång. Fick reda på att bästis är påväg hem från Norrland och är superduper glad för det också! Men 12dagar? det är fan snart liksom nästa helg?! Nej nu ska jag sola, pusspå'er<3

Tänka sig att man varit så här liten också, vart försvann dom åren?!



hanna

familjens lilla rumpnisse :D

så söt så...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: