2010-06-22
 01:19:48

Tidsfördrift...

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.

1. Hur mår du idag?

- Ikväll är vi kungar
2. Kommer du komma långt i livet?
- Welcome to the club
3. Hur ser dina vänner dej?
- 18 and life
4. Kommer du gifta dej?
- Let's Talk about sex
5. Vad är ditt livs themesong?
- Jag skrattar idag
6. Vad är ditt livshistoria?
- 9Mm Goes bang
7. Hur är skolan för dej?
- Ganja Farmer
8. Hur kan du komma framåt i livet?
- Walking In Memphis
9. Hur kommer imorgon att vara?
- It's five O'clock somewhere.
10. Vad är det bästa med dina vänner?
- Evacuate the dancefloor
11 Vad finns i lager för nästa vecka?
- Natteravn
12. Vilken sång beskriver dig bäst?
- Hold Tight
13. Hur är det med ditt liv?
- Beautiful Day
14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
- Broken
15. Hur ser världen på dej?
- Summer of'69
16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
- Fire Burning
17. Vad tycker dina vänner om dej?
- Woman you're so beautiful
18. Har du en djup och mörk hemlighet?
- Ge mig lite mer
19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dej?
- You look good in my shirt
20. Hur kan jag göra mej själv glad?
- Hight on life
21. Kommer jag någonsin ha barn?
- Take me to Jamaica
22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
- Angel in the night
23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
- Love is my religion
24. Vad är några tips till mej?
- Run to the Hills
25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
- Here I Go Again
26. Vad är min danssång?
- I gotta feeling



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: