2010-03-21
 16:45:09

Det här känns fan inte bra..

Denhär helgen har det inte hänt så mkt, i fredags var jag hemma mådde illa och igår ville jag festa men linn och jag bestämde oss att ta det nästa helg :) Vilket var tur för senare på kvällen fick jag kramper och illamående höll på att spy nästan, och idag imorse hade inte illamåendet gått bort. Men det börjar gå ner nu, och jag håller på att bli förskyld också. Har ont i halsen, och sånt. Ska börja försöka plugga snart och sen blir det tv ikväll, måste se ballar av stål ju! Nej nu ska jag dra pusspå'er<3


"tack för att jag har dig Bästiis, du ska veta hur mkt du betyder för mig!"<3


Vilken gammal bild på oss!


Anonym

tack för att jag har dig bästavän, vi har tagit oss igenom så mycket tillsammans. Love u <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: