2010-05-30
 11:45:11

50års festen, hade ytterst trevligt!

Godmorgon alla!

Igår var det en rikigt trevlig kväll hos Gina. Började med att jag stressade mig dit, eftersom jessie och hennes mamma kom och hämta upp mig så hann inte fixa håret. När vi kom dit började det med att jag fixa Ginas hår och Jessie sminka Gugge (som vi firade) och sen när jag var klar med Gina så fixa jag mitt hår. Det strömma in folk hela tiden, och tillslut fixa jag håret på Guggen också när hon hade hälsat på alla och innan maten var klar. Medan vi fixade varandra så små drack vi lite, men det blev mer efter maten. Blev en tidig kväll för mig och Jessie, för hon mådde inge bra och jag orkade varken ta bussen hem eller sova kvar eftersom jag måste göra en del idag, vilket var synd för ville vara kvar. Men nu måste jag fixa mig, syskonen kommer väl senare det är ju morsdag!

Hoppas ni hade en bra kväll igår, pusspå'er<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: